image_rotator

InZad

line_rotator

Inkubator

10.07.2019

Sadržaj InZad Internet marketing Akademije

 

 

  1. Uvod u internet marketing (5.9.2019) – Miroslav Varga predavač
  • Neki trikovi u Google tražilici koje niste znali
  • Koji su alati dostupni za besplatnu provjeru moje web stranice?
  • Ako imate Google Ads kampanju naučit ćete koje podatke vam sustav može dati da lakše razumijete tržište
  • Želite li naći gdje se krije potencijal za rast i razvoj?

 

 

      

      2. Google Ads uvodni (6.9.2019) - Miroslav Varga predavač

          I. Uvod u Google Ads

  • Google Ads hijerarhija
  • Postavke i mogućnosti plaćanja kod Google Adsa
  • Upoznavanje  s Google Ads metodom oglašavanja
  1. II.Google Ads mogućnosti, potrebe i razlike
  • Search advertising
  • Display advertising
  • (Gmail, Video advertising, Shopping advertising, Mobile advertising ćemo spomenuti, ali nećemo obrađivati)
  1. III. Oglasi i ključne riječi
  • Koje ključne riječi u tražilicu upisuju vaši kupci?
  • Koje članke i portale vaši kupci posjećuju?
  • Kako plasirati pravi oglas - oglas koji će prodati vaš proizvod ili uslugu?
  1. IV. Izrada izvješća
  • Kratko i jasno: koliko je uloženo i koliko je dobiveno?
  • Google Ads vam daje pregršt izvještaja. Naučit ćete koji od njih su vam zapravo važni.
  • Na koje brojke trebate obratiti pozornost?
  1. V. Radionica - izrada prve kampanje(ili optimizacija postojeće, ako ona već postoji)

 

 

       

        3.   Google Ads napredni (7.9.2019)- Robert Petković predavač

  • Naučit ćemo Vas kako da kreirate i vodite svoje kampanje još učinkovitije.
  • Naučit ćemo Vas dobro čuvanim tajnama struke koje nećete naći u priručnicima, youtube-u ili na besplatnim Google Ads edukacijama.
  • Dat ćemo Vam mnoštvo praktičnih savjeta za Vaše situacije i iz Vaših industrija.
  • Dobit ćete naš Google Ads know-how koji je rezultat 10 godišnjeg učenja i iskustva rada na kampanjama.
  • Razne tips&tricks-e i "fine tuning" vještine koje od prosječnih prave vrhunske Google Ads kampanje.
  • Saznat ćete i što je novoga u Google-ovom AdWords sustavu koji se ažurira stotinama promjena godišnje.
  • Dobit ćete priliku da učite na tuđim greškama. Zašto plaćati svoje greške? Učite na našim!

 

 

        4.  Google Analytics - Miroslav Varga predavač

  • Razvoj analitičkih alata
  • Terminologija analitičkih alata
  • Što nam prikupljeni podatci govore
  • Otvaranje Google Analytics računa i postavljanje tracking code-a i nove opcije postavljanja Analytics računa
  • Pregled izvještaja u Google Analytics računu – što nam sve
  • Google Analytics može reći?
  • Filtriranje rezultata unutar profila – osnovno
  • Funkcija Goals E-commerce izvještaji
  • Upotreba URL buildera za tagiranje (označavanje) – Google AdWords kampanja
  • Intelligence, Custom reports i Advanced segments

         Po završetku Google Analytics radionice polaznik će moći:

  • otvoriti i pravilno strukturirati Google Analytics račun
  • koristiti osnovne izvještaje iz računa
  • koristiti označavanje URL-a za razlikovanje Internet kampanji
  • koristiti Ecommerce izvještaje
  • zadavati i testirati ciljeve

 

 

       5. Osnove Google Tag Managera

  • Prikupljanje podataka u web i app analitici pomoću Tag Management sustava (TMS)
  • Google Tag Manager (GTM) je user-friendly rješenje za upravljanje oznakama (tagovima), ili snippetima JavaScripta koji šalju informacije trećim stranama. On omogućuje brzo i jednostavno ažuriranje oznaka i isječaka koda na vašem webu ili mobilnoj aplikaciji koji su namijenjeni analizi prometa i optimizaciji oglašavanja